You can't push it underground

Hallå igen! Nu sitter jag vid köksbordet tillsammans med mammas högra hand Jenny (eller Jennie, vet inte hur hon stavas faktiskt) och har precis laddat in lite bilder jag tog alldeles nyss. På lite kläder, ovanligt va? De komer i nästa inlägg tror jag.

Igår gick jag och la mig häpnadsväckande tidigt, halv tre! Jag tror det var runt där... Och så gick jag upp vid ett, så jag har sovit ut en hel del i natt faktiskt. Känns mycket bra. Mamma kom dock och knackade på vid både elva och tolv för att jag skulle gå upp. "Sluta skäm ut oss nu!". Hahaha, så jävla fånigt. Bara för att Jenny är här dag och igår så måste jag gå upp tidigt, annars skämmer jag ut oss? Mamma bryr sig för mycket om vad andra tycker. Jag går väl upp sent om jag vill, eller?

Haha, förresten så märkte jag att bilden på Muse's ikon inte ser så snygg ut längre nu när bakgrunden är vit och inte svart. Men aja, det får se ut så!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback