Everybody's changing and I don't feel the same.

Haha, fan vad jag älskar bilderna på Matt i inlägget under.
Gösta, om du läser det här
du kanske förstår varför jag valde vit & röd-randig tröja på Sims 3?

Idag var det skolans dag,
klass C3 vann bland niorna som vanligt.
Jag skrev sommarhit, som vanligt, och kom trea på Sing Star.
Störigt att Nicklas i C1 fick typ 50 poäng mer än mig.
Och att Hedvig i C3 sjöng falskt men fick bättre.
Men men, Felle och jag roade oss med att sjunga massor sen efter i all fall!
Jag fick även smaka hennes och Adams extremt goda tårta.

När jag kom hem slappade jag mest,
och sov i soffan.
Det var tänkt att vi skulle åka till Grönan idag,
men vi ska åka i morgon istället.
Isabel, du ska fan upp i tilt med mig! ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback