I hela mitt liv har jag väntat på någon som liknade dig

Igår blev jag tipsad av en kille att börja lyssna på Kent. Idag har jag redan lyssnat på hundra låtar. Alla har ju hört Kent men jag hade aldrig tänkt på att de faktiskt är bra! Ett rockband som sjunger på svenska. Det låter inte så bra men det är det. Herregud. Jag har suttit och lyssnat på nästan alla deras låtar på Spotify. Än så länge tror jag Elefanter är min favorit. Så jävla bra.

Jahapp, nu ska vi äta efterrätt. Hann inte skriva så mycket mer. Mamma klagar jämt på att jag sitter vid datorn för mycket. Jag sitter ju bara här två-tre timmar! Officiellt... I natt satt jag uppe till tjugo i sju med datorn i sängen. Men det var underbart. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback