I made a point to burn all of the photographs

Just nu sitter jag och skriver en packlista till i morgon
och den har redan kommit upp i en och en halv sida.
Jag har faktiskt ganska mycket att göra i morgon.
Jag ska till Synoptik med mamma vid tio för att kolla linser igen typ,
jag bytte sort förut och blabla.
Jag hoppas på att få mina glasögon också.
Sedan ska jag kolla om jag kan hämta ut min klocka som jag lämnade
snart tre veckor sedan.
Sedan ska jag lämna tillbaka filmen vi såg förra veckan
och köpa en bikini och ett vitt linne på H&M.
Ganska mycket va? Ovanligt för att vara mig.

Jag sitter och lyssnar på Whatsername på repeat.
Jag har blivit kär i den låten!
Jag älskar mot slutet när Billie Joe Armstrong sjunger:
The regrets are useless in my mind. She's in my head.
Så jävla vackert. Och jag och Emelie ska se dem, what a coincidence.

Nu ska jag snart gå ner och göra mig en skål med pop corn
och sätta mig och kolla på CSI som börjar vid 23.55.
Hoppas det inte är ett program jag redan sett nu bara!


Kommentarer
Postat av: Gösta Bergman

Åker också imorgon =D orkar själv inte göra en packlista men mitt apelsinträd måste med i alla fall!! =D =D =D =D =D

2009-06-17 @ 11:20:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback