I would still lay down my life for you

Lite dåligt med uppdatering igen, jag vet, jag vet. Och inga bilder har jag lagt in på länge heller. Men idag har jag faktiskt varit ganska så upptagen! Jag hade tänkt att ta mig en cykeltur med kameran och något gott att äta men sedan kom mamma och sa att jag kunde tjära in vårt trästaket på terassen. Så vi åkte och köpte tjärolja samtidigt som vi köpte lite mat till middagen. Jag hade ganska så stora problem med att få upp burken men efter en halvtimme lyckades jag i alla fall! Och så oljade jag in vå staketdelar på två timmar, plus lite andra delar.

Jag har precis lagat middag som mamma och jag har ätit och nu sitter jag här för att kolla vad det går på TV ikväll. TV-tablån saknades nämligen i tidningen idag! Vid 23.55 går det CSI Miami igen, tjoho! Sedan ska mamma och jag se någon kriminalserie som utspelar sig på Sicilien vid nio. Och innan det hade jag tänkt kolla lite på HAARP. Har saknat det lite idag.

Övertexten är so damn vacker. Från Soldier's Poem, jag lyssnade på den skivan förut när jag lagade maten. Saknade den idag också. Den är även jävligt sann. (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback