If you get it on tape you can get it in your hand

Nu sitter jag och kollar på Americas Funniest Home Viedos. Jag kommer seriöst aldrig tröttna på det programmet! Tidigare kollade vi på England - Sverige. Fan vad nära det var! Det blev till och med jämnt på straffarna ju.

Jag blir galen på alla flugor som flyger runt mig just nu! Det är flera stycken och de sätter sig på mig överallt! Det känns som att de biter mig också men jag hoppas inte på det.

Haha. jag kommer verkligen inte på något att skriva idag, det har verkligen inte hänt så mycket. Jag har cyklat och köpt mat, oljat in staketet, badat, dammsugit, läst och suttit vid datorn. Japp, där hade ni min dag. Pappa har precis kommit med så vi har ätit lite middag. Ska väl troligtvis kolla på programmet om Michael Jackson vid tio.


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Hej :) Har du hört något från DJ Olle Oljud på sistone? xD

Postat av: Emelie

jaa, americas funniest homevideos kollar jag med på nästan jämt, så bra!! :D

2009-06-27 @ 22:50:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback