I'm gonna start a revolution from my bed.

Jag lyckades inte boka om min tandläkartid till något som jag inte behöver vänta två veckor till, så i stället ringde jag min käära bror som lovade att han skulle köpa en biljett till mig på fredag klockan nio noll noll. Sedan får jag åka till Täby eller Mörby och hämta ut den sen. Ååååååh, jag kommer förvara biljetten i en ram eller något sådant. Det är bara 143 dagar kvar nu!
   Idag var en skön dag, igen. Eller det var blött och regnigt, men soft! Vi skulle vara på Sätra Äng från början och eftersom Gösta, Isabel, jag och några andra hade kommit till skolan först fick vi skjuts ner dit. Sedan skulle vi inte vara där i alla fall utan se en film i aulan, så då fick vi skjuts tillbaka! Av Darío var det båda hållen. Och så såg vi på The Day After Tomorrow. Den har jag redan sett, men den är bra!

Jag har inte så många bilder att lägga ut nu men det kanske kommer in några senare i kväll, annars så kommer det definitivt bilder på min kära biljett på fredag! I'm fucking happy right now!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback