JAG SKA SE MUSE I OKTOBER!

Idag har varit en härlig dag! Vi började kvart över elva som vi har gjort flera veckor i rad nu, på grund av att vi inte har någon hemkunskap.

AHHHH, URSÄKTA AVBROTTET MEN JAG FICK PRECIS REDA PÅ ATT MUSE SKA SPELA PÅ HOVET DEN TJUGOFJÄRDE OKTOBER OCH BILJETTERNA SLÄPPS PÅ FREDAG! DET ÄR SAMMA DAG OCH TID SOM JAG SKA TA BORT MIN TANDSTÄLLNING MEN JAG SKA RINGA MIN TANDLÄKARE OCH FRÅGA OM JAG KAN KOMMA TIDIGARE ELLER SENARE. SEDAN MÅSTE JAG KOLLA UPP VAR DET FINNS TICNETOMBUD I STOCKHOLM. SEDAN MÅSTE JAG UT OCH SKRIKA LITE! JAG LYSSNAR PÅ HYSTERIA NU. JAG SKA SE MUSEMUSEMUSEMUSEMUSEMUSEMUSEMUSEMUSEMUSEMUSE!

Jag tror jag måste gå och ta lite luft eller något innan jag dör.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback