Jag ska slå er med häpnad

Haha, jag är så jävla bra på att stanna uppe sent. Har sovit runt sex timmar varje natt i en vecka nu. Men nu ska vi inte prata mer om det... hehe. Idag kollade jag på Wimbledon och det var så jävla jämnt mellan Fereder och Söderling att det inte var sant! Eller visst... det slutade ju med 3-0 i set i alla fall men Söderling var så extremt jävla nära på varje set! I två av dem blev det tie break och han var så nära på att vinna! Dock var det här hans elfte förlust av elva mot Federer, haha, lite pinsamt. Men Federer är omänskligt bra så.

Ikväll kommer Emelie hit! Wiho! Äntligen ska jag göra något skoj på lovet. Ikväll ska vi ha Muse-kväll, det kommer bli så bäst. Visserligen kommer vi inte vara här förrän runt tio eller senare men... vi hinner nog med en del i alla fall. Och i morgon ska vi gå på Liseberg och promenera lite i Göteborg. :'D Tyvärr är hon inte så mycket för nöjesparker... hehe. Men JAG ska i alla fall åka allt! Alltid.


Kommentarer
Postat av: Emelie

MEN jag åkte balder! :D jag åkte mycket mer än vad jag själv trodde :D tror det beror på sällskapet jag hade ;) :D

vi hade iaf sjukt kul, och bilden på oss i flumerider ska upp på väggen imorn ^^

och våra Muse-kvällar va hur trevliga som helst :') bara att vi båda var nog hyfsat trötta efter liseberg sista kvällen, hah!

tack för att jag fick komma :') det var så kul! :)<3

2009-07-01 @ 23:49:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback