My name is Geraldine, I'm your social worker

Gör så här!
1. Ta fram din mobil
2. Bläddra igenom din inkorg
3. Stanna när du har räknat till 10 och skriv smset
4. Så gör du vid varje ny fråga

Vad skulle du säga om din flickvän var otrogen mot dig?
Halloj. :) Åh, fett nice. ;D Jag sitter vid datorn, ska snart och handla lite med mamma. Vi håller på för fullt inför min brorsas student. Oh min mormor från hgb är här. :) Vilken står du i kö till? Oh btw, har du sett såna där afficher om the resistance tour? :O

Vad säger du alltid till din bästa vän?
Nej jag tar en som går halv :P

Vad är det första du säger när din kompis blir träffad av en buss?
Jag är gud, frågan är vem e du?

Vilket sms blev du mest berörd av?
Gissa vilket spel som jag håller på att installera :) :)

Vad säger din mamma innan du lägger dig?
Japp, pappa skrev ut den igår, jag fota min med innan och ja ut på bdb. :)

Vad skulle du skrika om du vann en miljon kroner?
Det blir bra! Då ses vi 3!

Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde honom?
Okej asbra. :) Du tar risken att de kan vara fejk då?

Vad skulle du säga om du fick MVG i alla ämnen?
Okej, var det Rättans väg? ;)

Den mest romantiska repliken?
Vad ska du ge henne? :P

Vad skulle du säga om du blev bestulen?
Ja just fan. Jag ska. Lovar. Jag har lovat länge nu känns det som. Men det är päronen som håller på. :(

Haha, jag snodde lite från Göstas blogg.
Nu ska jag sätta mig nere i soffan med en tidning och vit toblerone.
Så gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback