Stars when you shine, you know how I feel.

Det var en fin dag idag! Kanoter, paddlar, engångsgrillar och Roslagsbanan.
Mer än en gång råkade jag säga åror men jaja,
vad är egentligen skillnaden?
Först paddlade jag, Flison och Gösta.
En och en halv timme senare var vi framme och gjorde vår lunch.
Sedan paddlade jag hem på en timme med Gösta och Helen.

Jag tycker faktiskt om Roslagsbanan!
Även om jag säkert hundra gånger konstaterade att
"det bor ju ingen här!" och "vi åker bara genom skog ju...".

Efter att ha varit hemma en liten stund åkte jag till Synoptik med mamma.
Gjorde en extremt lång undersökning av mina ögon för att ta reda på mina styrkor.
Sedan fick jag plocka ut två par glasögon jag ville ta med hem och prova.
De är egentligen väldigt lika och jag vet nog vilka jag vill ha,
men jag tog två par bara för sakens skull.

Tror ni jag skulle se snygg eller galen ut i dem?





Kommentarer
Postat av: Flay

Du kommer se ascool ut! :D

2009-06-09 @ 08:55:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback