Baby you're gonna lose your own game

Alltså fan vad jag blir irriterad nu!
Nu börjar den här datorn cepa helt plötsligt! Den stationära alltså.
Det går inte att öppna bildredigeringsprogrammet.
Jag har tryckt på det massa gånger (jag är inte alls impulsiv, hehe)
men det händer inget! Jag blir galeeeen!
Sedan har datorn börjat hänga sig igen... allt bara fastnar.
Aja, bara jag lyckas få över musiken från det här datorn till den lilla
så behöver jag inte lösa problemet förrän i augusti, haha.
Det kanske blir en repris från förra årets augusti, vem vet...

På grund av att jag inte kan redigera bilderna får ni dem som original!
De är ganska fina då också faktiskt.
De är från igår.

Okej... det blev lite problem.
Just nu sitter jag på min bärbara för den stora gör vi diskdefragmentering på.
Den har börjat cepa igen efter att pappa installerade Norton, haha.
Så det blir inga bilder nu.
Det här skrev jag jättelänge sedan förresten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback