We will still be friends forever






Jaha, då har man officiellt gått ut grundskolan.
Det känns väl ganska bra...
Eller, jag vet inte.
Det var många som grät när alla sa hejdå och
det känns så tråkigt att vi aldrig mer kommer ha lektioner tillsammans.
Ha skåp bredvid varandra.
Helt enkelt, inte kommer ses varje vardag.

Det finns så många som jag inte vill tappa kontakten med.
Och ni vet vilka ni är.
Som tur är börjar de flesta i samma skola och
ialla fall några få har valt samma inriktning som jag.
Men till exempel Malin som inte har valt samma skola,
vi får inte tappa kontakten! LOVA.

As we go on, we remember
all the times we, had together
As our lives change, from whatever
we will still be, friends forever


Fribergaskolan 06-09. Jag älskar er. Jag älskar er. Jag älskar er. Jag älskar er.


Kommentarer
Postat av: anna

så himla bra du är! :)

Postat av: Anonym

320 poäng! Snacka om skills... xD

Eh, Malin Johans... fan? Jag hänger inte med :D

2009-06-14 @ 19:23:15
Postat av: mimmi

Oops, glömde skriva namn/url. Saknar dig!

Kram :D



2009-06-14 @ 19:24:31
URL: http://loban.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback