When we started this it was paradise

Well, så vad har man gjort idag då? Jag kan börja med att säga att jag sov fyra timmar! Jag var tvungen att gå upp halv nio för mamma och jag skulle till Varberg för att handla lite saker, blommor, mat och lite annat. Det var även marknad på torget där så vi köpte lite kläder också. En hoodie, kofta och tunika för mig. Plus ett par jättesnygga röda hängslen! LOVE.

Sedan när vi kom tillbaka runt tre började jag med en tupplur i soffan på en timme. Efter det gick mamma och jag ner till havet och badade lite snabbt. Jag lyckades även bränna mig lite på brännmaneter, som vanligt. Att det alltid ska vara massa trådar från maneterna i vattnet som man inte kan se! Och att det alltid ska vara jag som får dem på mig! Det enda bra är väl att ingen annan får dem på sig då. :)

Efter det planterade jag blommorna vi hade köpt vilket tog en timme. Så nu är jag totalsvart under naglarna.. hehe. Men jag får väl ta bort det lite senare eller något. Om bara några minuter måste jag börja med middagen också. Skönt att sitta vid datorn och äntligen få höra lite bra musik bara!


Kommentarer
Postat av: Sofia

inte bara the scientist som vi alltid kommer förknippa dig med, cooldplay överhuvudtaget och muse :P känn dig stämplad xD ja, faktikst lite mer bilder måste jag säga! du tar ju så fina :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback