You take only seconds to draw me in.

Nu känner jag mig nästan lite stolt. Under den här veckan har jag lagat middag fem gånger. Och det är faktiskt väldigt roligt! Man märker att man blir bättre och bättre med tiden och det går bara snabbare och snabbare. Idag har jag också hjälpt pappa att städa och tvätta motorbåten, så nu ser den riktigt fin ut!
   Efter det kollade pappa och jag på finalen i French Open mellan Söderling och Federer också. Eller vi tittade inte helt från början för då höll vi på med båten, men i alla fall. Tyvärr så förlorade Söderling. :( Men det var ju mot Federer så vad ska man förvänta sig liksom? 6-1, 7-6 (tiebreak), 6-4. 
   Nu kanske ni blir förvånade att jag pratar om sport men ska jag vara ärlig så är jag faktiskt lite intresserad av tennis. Och tro det eller ej, men jag önskar faktiskt att jag aldrig slutade spela tennis... I alla fall inte av en sådan dum anledning. Att jag inte kände de i gruppen så bra efter att Sofia L slutade. (Det här var i sexan alltså!). Jag känner nästan för att börja igen, i alla fall spela på fritiden och inte i en grupp. Det är härligt att spela tennis!



Har ni tänkt på att övertexten passar ihop med bilden idag? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback