Best, you've got to be the best.

Oj, inte många inlägg idag heller. Texten här under kommer föresten från Shiver med Coldplay, om någon undrar. För er information kan jag berätta att jag har, som hela veckan, pluggar massor idag. Jag pluggar. Det. Är. Ovanligt. Jag brukar faktiskt väldigt sällan plugga... i alla fall så här som jag har gjort nu. Tro inte att jag kan allt och aldrig behöver plugga nu men... ni fattar.
   Men nu tror jag i alla fall att jag kan alla länder och huvudstäder i Afrika. Och om jag inte kan det så får det gå som det går. Kemin är ändå mycket viktigare. Inte för att jag har pluggat något på den än... haha, det gör jag i skolan imorgon.
   Okej, nu blev det bara en lång text om vad jag pluggar. Inte så värst intressant. Så jag ska nog sluta, och snart måste jag stänga av datorn! Jag som lovade mig själv att sova ut inatt! Inte lägga mig halv två som igår... och gå upp en halvtimme innan jag måste gå och stressa som fan. Det måste bli ändring, och det nu.


Kommentarer
Postat av: malin rrrrrrrrrrrrrrrrr

Jag gick aldrig och pluggade utan jag sitter och tittar på Skins igen.

Jag tror att jag behöver hjälp.

2009-03-05 @ 01:00:36
Postat av: Mimmi

Jaa, självklart har jag kvar dem! xD De är så jävla roliga. Vi var ju helt sjuka. Men det har vi definitivt redan konstaterat.

Jaa, jag tänkte väl att det var hon :P Men kom igen, erkänn att de (coldplay) är lite... kanske inte hypade direkt, men de är fler mainstream-ungar som gillar dem. Typ gabys kompis ulrika (usch usch) ska gå och se dem, och hon är så mainstream man kan vara. de är säkert jättebra, men jag blir lite... vad ska jag säga? avskräckt, haha, eftersom jag vet att det är så många såna som gillar dem.

Postat av: Anonym

Men åh! Nu har du gjort så jag kommer tänka på Tony hela natten + imorgon! Typ om någon frågar mig nåt så kommer jag typ säga: "Va? Tony? Ja då, Tony..." och så kommer jag skratta för mig själv, precis så psycho som jag är, haha. Okej, kanske inte, men jag kommer säkert skratta för mig själv ganska mycket.



Jo, jag förstår vad du menar... Typ att alla mainstreamungar är en sorts fakefans xD Så på det sättet förstår jag exakt vad du menar, och då kan jag förstå att du gillar dem, för de är ju bra men... ja, du vet ju hur jag tycker om mainstream i alla fall.



Vet du, idag fikade jag lite innan jag gick till skolan, och de hade hur tråkig musik på fiket, du vet lite... alltså långsam och"lättlyssnad" xD haha.så jag tog fram min iPod och lyssnade på starlight! då tänkte jag på dig :)

2009-03-05 @ 22:20:11
Postat av: Mimmi

Hej! Nej, alltså jag tror hon bara hittade på det! Tänk att bara komma på det och ta fram telefonen och liksom: "Tja, Tony..." Ja, hon höll på att säga "Men Tony, Tony. Nu är det så här att på mina barns skola är det en REGEL att de FÅR äta godis. Jamen Tony, jag och min fru diskuterar det här VARJE dag, okej?"



Tja, jag medger (xD) att Coldplay inte är lika mainstream som... nu kommer jag inte på nåt, bara för det, men du vet vad jag menar. Jag lovar att när alla fakefans lagt ner så kommer jag börja gilla dem, haha. Nej, men de är säkert bra, jag kanske borde börja lyssna på dem :O



Ja, men det var för jag började vid 12.10 xD Och så fick jag skjuts av pappa till skolan, men han kunde bara skjutsa mig så att jag var framme vid 11, så jag gick till stadsbiblioteket och lånade en bok, och sen hade jag lite mer än en halvtimma över, så jag gick till ett fik (som är jättemysigt, btw) nära min skola och tog en latte och en kanelbulle :) Jaa, jag tror starlight är min favorit... fast det finns såklart jättemånga bra.



Ooh, Guitar Hero! Det har jag inte spelat på svinlänge! (Svin är mitt nya ord, haha) Vi hade Friendsdag i skolan igår, och så fanns det en massa aktiviteter, och då kunde man till exempel spela GH World Tour! Jag kollade på när andra spelade, så jag blev lite sugen. Jag tror faktiskt jag ska köpa GH World Tour, Rock Band 1&2 och ett trumkit. Då har jag allt, haha. För en kille i min klass sa att RB gitarrerna är sega och trumkitet dåligt så jag tänkte jag har ju redan två gitarrer och en mikrofon, den borde ju funka, så jag kan köpa et trumkit från GH och sen själva SPELEN. för då har jag alla bra låtar! Jag tror Hysteria finns på RB. :O Okej, där jag skrev jag väldigt långt, men man måste ju förklara... Haha. Ooh, kan vi inte ha en kväll nån gång där vi kollar på de gamla filmerna och spelar GH? Det vore jättekul. Vi kanske kan göra det nästa vecka till och med...? xD

2009-03-06 @ 18:43:22
URL: http://loban.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Just det, förlåt för att jag spammar dig med kommentarer xD

Kram!

2009-03-06 @ 18:43:58
URL: http://loban.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Okej, jag hade tänkt att den förra kommentaren skulle blivit den sista, men sen såg jag din kommentar.

Men, jaaa, jag har tänkt på Tony, och det är ditt fel! Haha, nej då, det är inte ditt fel, men jag har tänkt på honom xD

PS. jag har klippt mig/färgat håret igen, så du får se snart!

2009-03-06 @ 18:46:57
URL: http://loban.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback