I want it NOW.

Nu när det har blivit så mycket om Coldplay på sistone (inte för att jag har något emot det dock) måste jag bara förmedla den underbara nyheten att MUSE ska turnera i höst! Jag tror inte jag har fattat det än dock. Jag har pratat hur mycket som helst om att jag ska se Coldplay den tjugoandra augusti i år, tänk er hur det blir när jag har ett datum för MUSE?! Ni kommer honestly tröttna på mig.
   Jag satt precis och lyssnade på Life in Technicolor II (som ni kanske märkte med tanke på texten där nere) men nu var jag tvungen att byta till Hysteria. Den första låten av Muse jag blev kär i! Den första låten som jag fortfarande är kär i! Ni fattar inte hur jävla, sjukt bra den låten är.
   Vi satt precis och kollade på Let's Dance och WOAH vad jag älskar Lailas svarta klänning! Jag ska ärligt talat försöka skaffa mig en liknanade klänning till balen. Den kommer självklart inte bli lika cool och ha samma märken på, men jag vill ändå att, nu, för sista gången i den här skolan, den här klassen, ska folk få se det RIKTIGA jag. Det behöver ju inte direkt vara världens tightaste läderklänning, haha, men ändå så som jag är på insidan. Vi får väl se vad jag hittar på helt enkelt!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Åh du, jag kommer vara så jävla glad när jag har ett musedatum att invänta..! herregud mitt liv fram tills dess (och efter det) skulle bara, bli så mycket bättre, komma till en annan nivå lixom!

hysteria var den första låten jag också verkligen blev kär i och började älska när jag hörde den, jag bara kände hur den va speciell, hur det var nåt speciellt med detta band som tilltala mej på ett sånt sätt som FÅ band gör :')

jag tror att vi har rätt mycket att prata om när vi ses :P

2009-03-28 @ 00:20:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback