I'd tell you anything if I had anything to say.

Så vad har man gjort idag då? Jag gick upp vid elva faktiskt, lite stolt! Det kanske låter sent men för mig är det ganska tidigt. Fast jag gick ju och la mig redan vid ett så... kanske inte så konstigt. Jag har satt på ben på min säng, finally! Och bara allmänt städat lite här inne, så nu ser det ganska så okej ut.
   Ikväll kommer Gösta, Flisan och Elin och vi ska... ja, vad ska vi göra? Haha, vi ska nog kolla på Melodifestivalen i alla fall, och lite Så Ska Det Låta vill säkert Gösta se! Jag hoppas vi får plats i min säng så vi kan kolla på TV här i mitt rum. Annars måste jag köra ut mamma och pappa. Haha, markören åker runt på skärmen av sig själv och det är jätteskumt!

Åh, jag måste bara berätta lite om igår! Mamma, pappa och jag kollade på Skavlan, som är ett program som går på ettan, fredagar nio till tio. Det är ungefär som Robins, om någon har sett det innan? I alla fall, han hade ett antal gäster och en av dem var Jonas Gardell (som faktiskt är uppväxt här i Enebyberg! Okej... det visste nog alla)! Han hade på sig en T-shirt med knappar och så hade han knäppt alla knappar så han såg helt strypt ut! Och så har han så otroligt små axlar! Och sättet han beter sig på behöver jag ju knappt beskriva, haha.
   Så mamma och jag satt och skrattade åt honom i tio minuter i streck! Jag kunde verkligen inte sluta skratta för han är så rolig och töntig! Jag grät och tårarna bara rann ner för kinderna. Jätteont i magen fick jag med, haha.

Nu sitter jag och lyssnar på Travis och vet inte vad jag ska göra riktigt. Jättebra band föresten, börjar på världens bästa bokstav också. ;) Och Before You Were Young kan jag spela på piano, så vacker!


Kommentarer
Postat av: Flisan

Men hallå, Jonas Gardell är bäst :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback