It's a good thing tears never show in the pour of rain.

Oj, nu har det blivit lite av ett avbrott här på bloggen! I söndags kom jag hem efter att ha sovit över hos Mimmi & Gaby med Cajsa och då kom Joakim och vi skulle skriva en låt som vi ska sjunga, på lördag! (Det är då mamma & pappa har sin fest för de fyller 110 ihop och det). Eller vi har inte skrivit själva låten men vi har tagit en låt och ändrat texten, hehe. Jag ska be någon filma på lördag så kommer sången säkert ut här sen. Och igår åkte jag hem till Joakim & Emelie direkt efter skolan och vi skrev klart texten då och åt middag, lagade kladdkaka, hyrde Låt den rätte komma in och sedan fick jag skjuts hem. Vi hann inte ens se klart filmen för det blev så sent så jag fick ta med den hem och såg klart den nu på eftermiddagen, haha.
   På torsdag har vi kemiprov IGEN. Det var inte ens två veckor jag hade det förra... Så jag har tränat på det. Och nu måste jag förbereda lite för imorgon då jag ska ha muntligt prov i franska och prata om vad jag gör på fritiden. Vad i helskotta gör jag på fritiden? Och så har Malin och jag spanskaredovisning, men det orkar jag inte träna till.



Förlåt för den tråkiga resumén av mina två senaste dagar... Föresten, var det någon som sa hakkors? Tack Gösta för att du sa att det ser ut som jag har hakkors på mitt pennskrin! &#I"=#(/&#=!"¤ Som om jag tänkte på det när jag köpte det, haha.

It's you I see but you don't see me...


Kommentarer
Postat av: Elin-Pelin

Tack för du gillade min bild :D ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback