It's time for something biblical.

Nu sitter jag hemma hos Mimmi & Gaby i deras soffa och försöker förstå hur Mimmis MacBook fungerar. Jag har tryckt fel massor med gånger, haha. Det finns ju ingen startknapp! Och ingen alt gr-knapp heller. Och jag är inte så bra på att använda touchpad heller... hehe.
   I alla fall, vi ska snart åka till Täby Centrum för att handla mat till middagen och så ska vi köpa Guitar Hero World Tour! Tror jag i alla fall. :) Lite senare ska Cajsa komma också, båda vi två ska sova över. Mamma och pappa är ju inte hemma den här helgen så... jag får göra lite som jag vill, haha. Ni får ha en super helg allihop! Jag kommer hem imorgon och... ja, då är jag hemma helt enkelt. Hej då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback