Remember when you broke your foot from jumping out the second floor?

Jag kom hem inte ens en halvtimme sedan och klockan är redan sju! Dagarna går så hemskt fort när man slutar runt fem både på mån- och onsdagar. På franskan fick Malin och jag vara tillsammans på det muntliga provet! Så det gick jättebra. Vi fick inte direkt reda på några betyg då men jag är ganska säker på att vi båda kammade hem var sitt mvg. :)
   Sedan åkte jag till Täby Centrum för att köpa ett par klackskor till på lördag. Jag fick gå runt ett tag och provade (smart som jag är tog jag på mig ett par höga Converse! Det tog ett tag att ta på och av sig dem i varje affär kan man ju lugnt säga...) innan jag hittade ett par som verkade bra. Jag hinner inte ta på mig dem nu (med strumpbyxor med så klart ^^) för vi ska äta om bara några minuter, så jag lägger in bilder/bild lite senare. 

Jag minns när jag adored My Chemical Romance och the funny thing är att då gillade jag verkligen inte låten I'm Not Okay (I Promise) men nu har jag börjat lyssna på den låten och jag gillar den! Inte direkt som världens bästa låt men... den är bra.

I've told you time and time again you sing the words but don't know what it means.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback