Smokers outside the hospital doors.

Tisdag, och dagen har varit kort som vanligt. Jag trodde jag skulle ha muntligt nationellt prov i engelska men Jane (läraren) var sjuk... suck. Vi fick i alla fall vårt geografiarbete redovisat, trots att vi bara var fyra av sex i gruppen.
   När jag kom hem frågade jag mamma om jag fick byta teleoperatör, eftersom ingen har Telia och då inte vill smsa mig (!), och som första svar fick jag nej, alla i familjen ska ha Telia, det är lättast och billigast. Hon vet inte hur mycket jag smsar och vad det kostar verkar det som! Eller det är väl bara 200 kronor i månaden eller så men... jag vill fortfarande ha gratis sms till alla med samma operatör! Och jag tycker inte det är så "bara" heller...
   Så nu undrar jag, vilka är det som har Comviq här? Och vilka har något annat, haha.Det skulle vara kul att för en gångs skull kunna smsa gratis till folk... så folk kan svara också. Inte för att jag är någon mästersmsare direkt, haha, som Carro, Lillknorr eller Felle till exempel.

Veckan efter påsklovet ska vi åka till Åre! Mamma har bestämt det nu... men det blir nog ganska kul. Och jag behöver bara ta ledigt från halva torsdagen och fredagen, hoppas jag. Det var länge sedan jag åkte skidor, får öva upp "carwinget" igen. Och jag måste verkligen köpa en ny hjälm!


Kommentarer
Postat av: Elin-Pelin

Haha, Comviq och Tele2 är samma XD

Jag har Telia :S på gott och ont :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback