The time has come for you to shoot your leaders down.

Det var varit en ganska skön dag idag. Det var jätteroligt på gympan när vi lekte den där leken med mattan, haha! Jag var inte särskilt bra på att få den att flytta sig... men det var i alla fall kul att slänga sig på den. Stackars alla de som slängde sig på magen och fick brännsår på armbågarna och allt. :(
   Jag har varit hos tandläkaren också. Jag som hade tänkt ta en skön liten cykeltur dit... men när jag skulle ta ut cykeln ur garaget upptäckte jag att framhjulet var jätteskevt. Det beror nog på att cykeln står parkerad framför pappas bil och han har väl råkat köra på den x antal gånger utan att bry sig. Så jag rusade till Basti och som tur var var han hemma så han kunde skjutsa mig! Jag kom fram 13.59 och jag skulle vara där 14.00. På vägen hem fick jag å andra sidan gå, vilket tog ungefär en halvtimme. Lite kallt, men annars skönt.

Fågeln jag fotade tidigare sitter fortfarande kvar i trädet! Exakt samma ställe också. Han trivs väl där, vad vet jag?


Kommentarer
Postat av: Emelie

Den där matta-leken har vi med gjort, det är så sjukt kul, jag garva ihjäl mig när vi körde den på idrotten för ett tag sen xD

Hoppas erat framträdande igår (lördags) gick bra :D jag vill höra om det, du får ta o komma in på msn nån dag ;D mamma och pappa har gett med sej på att jag får komma under påsk också :>

Men eftersom att pappa är som han är, så vill han att jag ska ta kontakt med dig en gång till innan vi beställer biljetter, han är alltid sån, så det är väl därför jag varit lite tjatig :P

kram!

2009-03-22 @ 13:59:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback