Now you're tired of fighting yourself.

Igår var det då mammas och pappas fest! Det var jätteroligt, jätte-, jätteroligt, haha. Det var på Såstaholms hotell, för er som vet var det ligger. Eller ja, det ligger i Täby, men jag vet inte exakt. Ganska nära Hagbytippen, haha! I alla fall så kom det ungefär femtio personer tror jag. Och det roligate av allt var att i en våning under själva rummet som man dansade och åt i och barrummet så fanns det ett rum med massor av peruker, hattar och utklädnigskläder som man fick använda! Så alla, vuxna och ungdomar (inte för att det var så många ungdomar men, haha, elva tror jag vi var) gick ner dit och tog på sig de mest underliga kläder!
   Inte förrän vid tre kom vi hem igen, vi var tvugna att ta taxi så klart, hehe. Och vår taxi var jättehäftig! Eftersom vi var sex personer som skulle åka (min familj och Emelie) så fick vi en extra stor bil och inuti den var det som två rader med tre stolar i varje och så satt man mittemot varandra. Jag satt baklänges, det var skoj, men jag blev faktiskt lite illamående. Men det var nog bara för att jag var så otrligt trött och utmattad med... Jag dansade massor! Med pappa, mina kusiner Sandra och Julia, Joakim min bror, Joakim Andersson och så vidare... Här kommer lite bilder!














Hehe, det blev väldigt många bilder... men det är så svårt att välja ut några bara! Det finns ganska många fler om ni vill se på Facebook också, men jag försökte välja de bästa nu. ^^ Jag älskar bilden på mig med paraplyet, haha! Föresten, det fanns Guitar Hero Wourld Tour där som vi spelade lite! Dock hade de inte kommit så långt så man fick spela Hysteria... "/ Men det var skoj i alla fall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback