By the time you hear this I'll be gone.

Så sitter jag här igen, vet inte riktigt vad jag ska göra, vet inte om jag orkar göra något heller. Gick precis ut och tog lite bilder, men jag tror inte de blev så bra. Varför kan det inte bli vår snart så jag slipper frysa varje gång jag ska gå till bussen? Så jag kan ta fina, färgglada bilder!
   Så jag slipper sitta här hemma utan kan träffa de jag vill träffa... gräva ner en gammal burk med våra nyårslöften i en park. Cykla, ligga i gräset och kolla på molnen. Hoppa studsmatta med vattenspridare och kolla på solnedgången. Åka Balder när det är alldeles mörkt och banan lyses upp av lampor i alla färger. Cykla till bensinmacken mitt i natten för att hyra en film och sedan komma på att man glömde pengarna. Spela straffpoker och skämma ut sig så man får kramp i magen av skratt. Kasta maneter och tång på varandra i vattnet och skylla på någon annan. Knuffa ner någon i sanden precis när den smugit fram till handduken för att bli så lite sandig som möjligt.
   Ni förstår vad jag menar va?





Kommentarer
Postat av: Anonym

Göteborg 09 kommer bli bäst.

2009-03-26 @ 20:50:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback