Teach us to cheat, and to lie, cover up.

Tack och lov att veckan är slut. Alltså, vardagarna, helgen är ju kvar så klart! Idag har varit en ganska så kul dag måste jag väl säga. Även om vi började klockan åtta med idrott, hehe... På vägen till busshållplatsen missade jag tre bussar på raken (de kommer alltid tre och tre!) så jag trodde verkligen att jag skulle komma sent, MEN som tur är när man bor i Enebyberg kommer aldrig bussarna efter tabellen utan de kommer bara lite då och då. Så det kom en till elva som jag kunde åka med några minuter senare. Lite tur får man väl ändå ha ibland?
   På idrotten körde vi bänkhandboll och det är bara kul! Haha, det är säkert bara jag som tycker det men... det är i alla fall väldigt roligt! Och det var roligt att få kommentarer om att jag var bra. :D Jag som aldrig brukar vara bra på idrott. Eftersom jag är lång fick jag mest stå som back... men de i laget tyckte jag var bra som det i alla fall! Och bildlektionen var lite skum, men det blev ganska fint faktiskt. Vi skulle måla på kinesiskt vis eller vad det nu var, man skulle måla bambuträd på några jättekonstiga papper. Dock var det ganska läskigt att hon som var där (det var någon som var utbildad hur man gjorde och kunde prata kinesiska och allt, fast hon var en jättesvensk som hette Anna-Lena, haha!) alltid kollade på mig när hon pratade. Alltid!


Och matteprovet gick ganska bra det med. Jag fick lite panik på några frågor eftersom jag inte visste hur man gjorde. Men som jag faktiskt har lärt mig, eller blivit tillsagd att man ska göra, så ska man ta det lugnt och då går det mycket bättre. Och det gjorde det faktiskt. Kristoffer kollade inte att vi bara fick 45 minuter men både Josse och jag var klara innan det så.
   Nu blev det mest en resumé av vad jag har gjort under dagen... jag hade tänkt ut ett inlägg jag ville skriva förut men på något underligt sätt glömde jag bort allt. Det var någonting med drömmar... äh, om jag kommer på det så får jag skriva det lite senare helt enkelt! Ha en bra fredag allihopa!


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Det är en bok som heter Ibland bara måste man, den är ganska ny tror jag. Det är till en fördjupningsuppgift i svenska :) Haha, det gör inget, jag gillar ju gamla böcker!



Aah, jag vet! Men det kanske inte är så konstigt, det är kanske den som är mest... mainstream, om man nu kan säga det om Muse xD MEN till skillnad från alla fakefans, så gillar jag en massa andra låtar också! Hehe. Och jag kan liksom sjunga med i andra låtar, så det är ju bra :)



Nej, jag har faktiskt inte spelat på jättelänge. Nu blev jag lite sugen, faktiskt. Jag kanske ska ta och spela lite. Jag har faktiskt aldrig spelat World Tour, men det verkar roligt. Fast jag skulle nog suga på att spela trummor, jag har ingen taktkänsla alls! Haha.

Ja, på helgen. Så att vi har mer tid att spela/kolla på Tony. xD Ja, vi har alla filmer hemma hos mamma, så det är bara att hämta.



Haha, jaa, det är en ganska stor förändring för nu är jag blond, haha. Alltså inte fjortisblond, men typ gyllenblond xD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback