You always learn to hold the things you want to say.

Lite sen uppdatering idag men jag tror inte ni bryr er så mycket, hehe. Jag har varit hos min bror idag igen för att träna på vårt uppträdande till på lördag. Vi börjar bli klara nu faktiskt! Jag kommer tröttna på låten innan vi ens har hunnit framföra den! Nu har vi i alla fall bestämt vilka kläder vi ska ha på oss och så. Eller, jag ska bara ha en peruk och en kaffekopp, och en pärm. Och de ska ha var sin Lafor-jacka på sig. Lafor är min pappas företag för er som inte vet.
   Jag fick tillbaka min kamera idag också! Tack och lov att pappa inte glömde den på kontoret idag igen. Så nu får ni se lite bilder jag tog ett litet tag sedan, innan jag åkte till Lidingö. Skorna ser rätt så... tantiga ut, haha! Men de är lite tantiga... de är snyggast till jeans. Men de går helt okej till klänning med. :D (Klacken är 6 cm föresten).






Kommentarer
Postat av: Gösta Bergman

mucket fina

2009-03-20 @ 06:23:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback