You can't resist making me feel eternally missed.

Haha, jag tycker det är lite kul att jag har fått sju kommentarer på förra inlägget. Jag tycker det är en fin låt, och jag vet att det inte är en låt med Muse. Och tack Mimmi! Två gånger har du nu sagt att min blogg är fin, så dår får jag ge dig dubbla tack! Jag tror inte någon har märkt det men jag ändrade headern lite för ett tag sedan... jag tycker den blev lite finare nu. :)
   Förlåt om det inte har blivit så mycket skrivet de två senaste dagarna. Igår var det verkligen plugg, plugg och plugg som gällde och egentligen måste det vara samma idag! Men när jag kom hem var jag så hemskt trött (även om jag bara hade tre lektioner idag, skumt...) att jag sov vid tvn och sedan la mig i sängen och sov ett tag. Nu måste jag i alla fall ta tag i min bilduppgift som skulle vart inne innan lovet! Jag gör en bild på Matthew, men nu tyckte bildläraren att jag skulle ha Dom och Chris i samma bild också. Så det måste jag fixa med nu. Problemet är bara att jag knappt förstår bildredigerings- programmet jag har här hemma. Vi får väl se hur det går. När jag är klar får ni kanske se bilden, om jag blev nöjd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback