Did you want me to change? I'll change for good.





Kommentarer
Postat av: Mimmi

Jo, jag vet... men jag vet inte riktigt hur jag kan fixa det :S



Aha, är den bra? Jag har funderat på att köpa den, men jag var inte riktigt säker...

Ooh, låter spännande. Jag tror jag har Photoshop, men jag får se, jag kanske borde skaffa ett nytt program. Eller i och för sig, jag tar ju inte så jättemycket bilder och håller på.



Men jag ska. Jag ska börja med en massa saker.

Postat av: Mimmi

Nej, jag tror inte det, i alla fall xD



Ooh, då kanske jag får köpa den :D Jag funderade på att köpa Alex Kapranos bok också :O



Man måste typ köpa det. :)



Jag vet, typiskt mig. Nu ska du få höra:

Jag ska börja träna, ta mer kort, blogga mer, läsa mer, skriva mer, sy små dockor, och göra andra saker... Sy, sticka och liknande saker. xD



Vi ska åka till Italien och sen Österrike och snabbt till Paris i slutet :) Ja, det kommer jag ihåg. Vad ska du göra?

2009-05-26 @ 20:55:43
URL: http://loban.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Ja, det har han faktiskt. Eller inte en RIKTIG bok xD Men han skrev typ krönikor om mat när de var på turné, för nån tidning. Och så har de getts ut i en bok, samlade liksom. Hehe.

Ja, jag älskar också dem :D De har gjort en cover på Womanizer med Britney Spears, haha. Men jag gillar dem som personer också, de är så... coola, haha.



Ja, jag får väl se. Det är lite saker jag skulle vilja göra "när jag har med tid", men det brukar inte vara så ofta, haha.



Det låter roligt, alltihopa. Ja, det skulle vara jättekul, men vi kommer vara borta ganska länge :( Det kanske inte går förrän i augusti... Men jag ska se när vi kommer hem och så :)

2009-05-26 @ 21:18:39
URL: http://loban.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Ja, så svincool är han xD Nej, det var synd att du inte kunde, men det var verkligen kul :)



Ja, precis. Vi får väl se om det faktiskt blir av. Vi kanske kan göra lite grejer tillsammans? xD



Jag vet inte, hade vi bestämt något...? Jag är inte säker, men vi kan väl göra det? Kanske gå och fika eller så :D

2009-05-26 @ 21:57:26
URL: http://loban.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback