Don't break your back if you ever hear this.

Jag som inte skulle skriva något, åh vad det går bra. Jag känner mig bara tvungen att lägga in två extremt vackra och fina och helt underbara låtar som jag minst sagt har knarkat dessa dagar utomlands. Jag vet inte om det är bara jag, men när jag inte har något att göra lägger jag mig alltid i närmaste säng/soffa/mjuk möbel och lyssnar på musik. I timmar.
   Och jag har något för lugna, lite sorgliga låtar. Det känns bara bättre att lyssna på sådana låtar och tänka på något sorgligt, än att lyssna på en glad låt och känna sig glad. Det där lät konstigt... men på något sätt känns det sant. Och jag är extremt kär i övertexten, en av världens finaste meningar och jag kommer säkert använda den fler gånger.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback