I am my own worst enemy.

Haha, oj då, det har inte blivit några inlägg idag än så länge. Jag som skrev så många igår! Jag tror att jag är ganska bra på att skriva ojämnt mycket här, vissa dagar inget och andra massor. Men det blir så, ibland känner man för att skriva och ibland inte. Och ibland är man bara för upptagen. 
  
Idag var det i alla fall sexornas dag och Flisan och jag visade runt sexton små bilvande sjuor i skolan. Det var kul! Och vi fick glassar. Och vi fick ju sluta jättetidigt i alla fall, vår grupp blev klar först tror jag så vi slutade runt två. Gissa om sexorna blev glada! Efter skolan åkte jag in till stan och köpte 21st Century Breakdown, två nitarmband, svarta skosnören och ett par jättesöta knästrumpor på Urban Outfitters! Så nu är jag lite fattigare.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback