I don't want the world to see me.

Jag har inte varit vid datorn på ett tag men det beror på att jag har varit upptagen två kvällar i rad nu, mycket för att vara jag! I onsdags åkte jag hem till Joakim och Emelie direkt efter skolan, åt middag där och sedan åkte Joakim och jag till Sergel och kollade på premiären av Änglar och Demoner! Vi hade de absolut bästa platserna, enligt oss i alla fall, haha. Vi satt på första raden på balkongen precis i mitten. Joakims stol var precis i mitten och min var en till höger.
   Filmen var mycket bättre än vad jag läste att den skulle vara. Det var en riktigt bra film, men den var rätt så annorlunda från boken. Som ett exempel var det fyra personer som dog i boken, i filmen överlevde en av dem! Det ändrade hela sutet på filmen. Och självklart klipper de bort många delar av boken, men så är det ju alltid.

Men filmen var verkligen extremt bra och rolig att titta på så jag rekommenderar den verkligen! Dock vet jag inte hur det är att kolla på den om man varken har läst boken eller är så intresserad av detta ämne. Visserligen handlar den mycket om katolska kyrkan och jag är inte direkt katolik, men vetenskapsdelen är intressant!

Now it's just too late
and we can't go back


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback