I shouted with passion 'I love you so much!'

Åh, det är så härligt att skriva blogg när bloggen är så fin! Det känns som att efter det här avbrottet har min lust att skriva blogg blivit mycket större! Men jag vet inte hur länge det kommer hålla i sig, haha. Mamma, pappa & jag ska ju åka till Frankrike från torsdag till söndag så då kanske det blir ett litet avbrott igen, men jag hoppas jag kommer kunna skriva lite där med.
   Idag hade vi spexfoto i skolan! Det var jätteroligt! Jag vet inte om jag blev så bra på bilden och om jag syndes så mycket, men jag tror att hela klassens foto blev asbra, känns som att det blev det bara. Jag tog inte med någon kamera för att fota allas utklädnader så jag får väl helt enkelt vänta till fotot dimper ner i brevlådan.





Min nyckelknippa gick sönder idag också... lite skumt. Den bara sprack sådär helt plötsligt, när jag skulle öppna mitt skåp. De andra är bara en blomma i vårt badrum. Nu måste jag verkligen sätta mig och göra klart SO-arbetet som ska in i morgon! Tjo!
  
(Haha, är det bara jag som tycker att alla bilder jag tar på någon skumt sätt blir gröna eller liknande färger?)


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Jag har likadana solglasögon som dig, fast röda :D Jag tycker om dina bilder ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback