No one can take my smile away!



Om jag ska vara ärlig har de här snart åtta hundra dagarna med min tandställning gått väldigt fort! Jag minns dagarna innan jag skulle sätta in den (går att hitta längre bak i bloggen) och när jag trodde att mitt liv skulle bli så förändrat. Haha säger jag bara! Jag älskar den ju! Visst, jag har väl vant mig, jag vet ju inte direkt hur det är att ha fina tänder utan tandställning, gör jag? Hehe oj, nu blev det som engelska, I don't know what it's like having nice teeth without braces, do I?
  
Min tandläkare har lite svårt för att lova att jag ska få ta ut den inann sommaren men jag hoppas verkligen! Men nu när jag inte ens vet om jag ska åka bort så tidigt i sommar så är det ju lite större hopp för att jag hinner ta ut den innan sommaren "börjar"...

Nu ska jag ta på mig pyjamas, borsa tänderna, krypa ner i sängen med en Kalle Anka-tidning och sedan förhoppningsvis sova gott till i morgon då vi ska ha spexfoto, vilket jag ser fram emot!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback