Everything is made to be broken.

Jag är tillbaka. Men jag har suttit här ett tag och, jag vet inte vad jag ska skriva. Jag kommer inte på ett enda ord. Jag vill bara prata med någon. Men ingen skulle förstå.

Jag har börjat lyssna på My Chemical Romance igen. Och inte bara som jag alltid har gjort, utan som jag gjorde från början. Jag har lagt in alla låtar från deras första album i mitt bibliotek igen. Jag brukade inte gilla dem, men nu påminner de mig om allt igen. Våren -07, sommaren. När vi var ute och seglade i juli, jag brukade lyssna på just denna låt varenda kväll. Han sjunger inte så jättefint, men jag älskar den. All we are is bullets, I mean this. Demolition Lovers.



Jag minns Welcome to the Black Parade och Famous Last Words och I Don't Love You. Jag lyssnade på dem tjugo gånger om dagen, hela sommaren. Fast de är från tredje skivan dock. Jag började alltid gråta av videon till I Don't Love You. Jag brukade sitta och nästan önska att det där skulle hända mig.
   Men nu har jag ändrat mig.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Känner igen mej lite där, jag ska nog börja lyssna på Green Day igen. Hade en stor period med dem runt 2005. Sen bara la allt av med dem. Men nu när deras nya låt Know your enemy har kommit och snart nytt album så inser jag att de är jävligt bra! :) det är väldigt simpel musk o så, men jag gillar dem lix ;D satt och lyssnade igenom massa gamla GD låtar härom dagen, fick såna flashback's med :)

2009-05-05 @ 20:27:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback