It feeds the curse and fuels the lies.

Inga inlägg igår, oops! Men efter skolan så åkte jag till stan med Flisan (och Malin en bit på tunnelbanan) för att leta efter balklänning och skor. Flisan skulle leta efter en födelsedagspresent till Måns. Det roliga var att på vägen till stan ringde min bror och ville prata lite om i morgon (min kusin ska ha en festival på Lidingö och så är det Mors dag och Joakim och jag måste köpa maten) och då visade det sig att han var på samma tåg, i vagnen bredvid och vi kunde se honom! Hahaha, det var så komiskt. Så han bytte till vår vagn vid nästa station så klart.
   Jag hittade både en klänning och ett par skor och Flisan hittade sina presenter till Måns. En superlyckad eftermiddag helt enkelt! Vi kom även fram till att jag börjar gråta när det är för starkt solljus, haha! Och att Green Day är bra. ^^

Igår kom det förbi tre luftballonger här, det gör alltid det på våren/sommaren, så jag passade på att fotografera dem! Det var lite svårt för de var så långt borta/upp och min zoom är inte så bra, men det blev helt okej.
   Idag åkte mamma och pappa till våra grannars landställe och de kommer inte hem förrän i morgon eftermiddag. Vilket betyder: Jag kan lyssna på vilken musik jag vill hur högt jag vill, äta vad jag vill, se på vad jag vill, lägga mig när jag vill och göra vad jag vill! Och ganska mycket annat också. Så jag ska bränna en skiva nu med lite blandade låtar och sedan gå ner till mataffären och köpa något gott att äta... hehe.


I need to believe, but I still want more, with the cuts and the bruises


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback