Aprender


Förlåt för så dålig uppdatering de senaste dagarna. Jag är bara... har ingenting att skriva om för vad jag än skriver kommer jag in på Wembley. Och igår såg jag New Moon med min kusin och sov sen över hos Flays, vilket var kul! Hela den kvällen var kul. Filmen var bra, jag kom hem, duschade, tog bussen/gick till Flays. Sedan... gjorde vi inte så mycket, men det är skönt att bara vara också. Vi skrev, eller mest Flays skrev medan jag satt och stirrade på så sjukt bra videor från Hovet (jag ska lägga ut några senare), ett hatbrev till en viss person... Fast på skämt. "Du är lika kul som ett tomt badkar", typ. Hahahahaha!

När jag kom hem runt två satte jag igång med... ni vet, plugg. Men det känns faktiskt ganska kul att lära sig ibland. Jag blir så lycklig när uträkningarna i kemin stämmer och när jag skriver rätt verbform i spanskan. Spanska måste jag dock träna lite mer på... Jag tycker det är kul att pressas lite, för då märks det när man lär sig. Gissa om jag blev överlycklig när det stod VG+/MVG på mitt naturkunskapsprov! Det som är så svårt. Dock måste jag göra ett extraprov för att nå upp till MVG... men det klarar jag! Jag klarar allt, om jag vill.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback