Dreaming of the Osaka sun


I have no doubt. One day we're gonna get out.

 

Jag älskar att gå igenom Enebyberg ensam. Folk som har byggt upp egna skateboardrampar på sina uppfarter. Folk som bygger om. Nya hus som dyker upp. Pojkar som går runt i lila och vita fotbollskläder på gatorna. Folk som har skyltar där det står "DET GÖR ONT. Varning för hunden" på sina grindar. Folk som har upplysta fönster där man kan se att de står och hänger upp tavlor, målar om eller sitter och tittar på TV. Folk som kommer hem i sina bilar efter att ha varit ute och handlat mat. Gator som är byggda i försök att skapa kvarter. Ny asfalt blandad med gammal. Brevlådor som står snett.

 

Jag provade min nya kappa från Frankrike idag. Jag älskar den! Den har fin färg, fin modell och fint material. Fast den var lite för varm för att ha på sig. Nästan så att man blev svettig. Jag vet precis vilka hörlurar jag vill ha i julklapp. Ett par vita från Apple's hemsida. Och jag orkar inte skriva på min bokrecension. Jag ska baka.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback