Matthew James Bellamy


Okej, det var ju då tänkt att jag skulle sitta och göra skolarbeten nu. Laborationsrapporten i kemi som ska in nästa vecka samt bokrecensionen på minst två sidor. Hur mycket har jag gjort av det? Behöver jag ens säga? Ni vet nog redan. Alla känner mig för väl. Lat jävel. Jag har inte ens börjat. Har inte ens spenderat en tanke på att faktiskt göra det. Bara att det måste göras. Någon gång. Någon annan gång. 




Det gick bara att få bra bilder på Matthew.

Den första bilden är mina absoluta favorit. Det ser nästan ut som en systemkamera har tagit den! Och den fina bilden har min åttamegapixelskamera klarat av. De andra är inte lika bra. Men det är ju motivet som spelar roll! Nu vet jag inte vad jag ska göra... orkar inte börja med  något arbete nu. Jag börjar inte förrän kvart i elva i morgon dock så jag har lång tid på mig... OM jag nu skulle orka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback