They set my soul alight


Det har inte blivit mycket decent blogg de senaste dagarna men jag tror ni förstår. *Försöker kväva ett skrik* Wembley Stadium för fan! Det enda som bothers me är att jättemånga från andra länder tydligen har kunnat skriva in sina hemadresser och tror de ska få sina biljetter hemskickade. Eller det är klart jag är glad om det fungerar för dem! Men jag har ju fan ringt och frågat several times och de säger att de absolut inte kommer leverera till andra länder än Storbritannien. Jag håller med om att det känns läskigt att åka dit utan biljetter, för att man ska hämta ut dem där, men det måste ju kännas ännu värre att inte ens vara säker på att de levereras! Och när man märker att de inte levereras är det för sent att byta till att man kan hämta ut dem där.

Som sagt, jag kan inte släppa det där. Jag kan inte. Men nu när jag kom in på det så kan jag nämna att vi hade en brittisk vikarie idag på engelskan! Och han kunde ingen svenska över huvud taget, kan det bli mer underbart? Han pratade så otroligt, underbart, fantastiskt fint att jag fällde en tår. Jag vill gifta mig med en engelsman. Att vi ska se Muse på Wembley Stadium som ligger i London är så underbart, brittiska fans! Den kombinationen är nog svår att slå, folks!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback