You've seen too much, too young


Usch, vad tragiskt sorgligt allt känns här hemma nu. Ingen mysig radio är på, inga lampor är tända och ingen lunch blev lagad. Mamma har tydligen stukat handleden så hon ligger i sängen och sover. Fråga mig inte varför hon ligger i sängen när hon har stukat handleden men hon gör i alla fall det.

Men nu var det faktiskt inte det jag skulle berätta om! Som ni kanske har märkt har jag lagt ut några inlägg om Wembley och Muse. Den som kan tänka ganska logiskt förstår nog vad det handlar om... Ja, jag ska se Muse på Wembley i september nästa år! Wembley ligger i London om det var någon som inte visste det. Okej, självklart är det inte helt säkert att jag ska se dem där än eftersom jag inte har köpt en biljett än. Men jag ska! Min otroligt underbara och jättesnälla bror Joakim har lovat att köpa åt oss, Malin och mig. Och sig själv! Joakim ska med! Det kommer bli den bästa, och enda, konserten i hans liv. Han har faktiskt börjat gilla Muse lite nu, i alla fall musiken. Jag förstår inte hur han kan avsky Matts röst! Han kommer SÅ ändra åsikt sen.

Idag har jag lite skolarbetesskit att göra. Vi ska ha en redovisning om en bok på torsdag i form av ett "Morgonsoffan"-program och jag är programledare (så klart). Så jag måste förbereda allt jag ska säga och skicka det till mina gruppkompisar så de kan förbereda sina svar. Plus att jag måste plugga på spanska verb! Och uträkningar inom kemin. JAG FATTAR INTE. Destroy the spineless, show me it's real...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback