Bilder från Green Day

 

 

Riktigt många bilder blev det som fick läggas ut! Och tusen miljoner tack till Sara som TOG ALLA! Jag måste erkänna att det var extremt skönt att vara på en konsert utan att ha hand om en kamera, men jag skulle inte kunna göra det utan att veta att någon annan tog bilder.

 

I morgon har jag kemiprov, det ska bli kul! Faktiskt. Jag har inte pluggat på mer än jonerna vi ska kunna utantill. Ska bli kul att få veta vad jag kan. Jag brukar inte plugga så mycket, jag brukar köra på det jag kan. Vad är det för mening att lära sig något och sedan glömma det direkt efter? Och jag har ju lärt mig en massa på lektionerna trots allt!

 


Kommentarer
Postat av: Gösta Bergman

vem är det utan tröja som slänger sig på er xD!?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback