Freezing and losing my way


 

Den översta bilden passar inte direkt in och den var inte så jättefin heller men whatever. Jag hoppas Gösta blir glad nu! Och jag älskar också kartor, speciellt när de är gamla och lite småtrasiga. Och riktigt stora. Okej, nu blev det mest en beskrivning på den vi har i korridoren utanför mitt rum. Men den är så fin!

 

Ikväll börjar Äntligen Hemma! Rättare sagt om sju minuter. Det är så BRA. Jag älskar det. Och efter det ska jag duscha. Sedan läsa naturkunskap. Och så borde jag träna på min spanskaredovisning som jag tyvärr har glömt i skolan. Och plugga till engelskaprovet på torsdag. Äh, det löser sig!

 


Kommentarer
Postat av: gösta bergman

ATT JAG ÄLSKAR KAAARTOOOOR!!!!! <3<3<3<3<3<3<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback