Fy fan vad äckligt!


Igår när jag skulle lägga mig satt jag och tänkte i morgon ska jag inte gå in på datorn. Jag ska hålla mig borta och bara göra något annat! Och se hur det gick? Ingen är förvånad. Men jag har faktiskt bakat scones idag! Det var en upplevelse för sig... Det var inte att det var svårt att baka eller så men:

När jag öppnade påsen med grahamsmjöl (som alltså var helt oöppnad) såg jag äckliga små larver där nere och djur som flög runt! Jag brukar inte ha några problem med äckliga saker i vanliga fall (ja, förutom daggmaskar då) men nu började jag nästan skrika! Fan-så-äckligt-det-var. Jag stod och hppade och gjorde konstiga rörelser och upprepade "fan vad äckligt, fan vad äckligt, fan vad äckligt!". Jag slängde hela skiten i papperskorgen och undrade hur jävla gammal den var... inte ofta vi använder grahamsmjöl hos oss verkar det som. Sconesen blev goda i alla fall! Även utan grahamsmjöl. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback