Kanelbullens dag

 

Tack Malin för att du påminde mig om att det är kanelbullens dag idag! Gösta sa ju det till mig i fredags men ibland kan mitt minne svika... För att fira den stoora dagen värmde jag en påse med bullar och läste ut boken vi läser på engelskan. Visserligen äter jag bullar nästan varje dag men, det behöver vi ju inte nämna!

 

Smart som jag är har jag också kommit på att jag inte behöver plugga till naturkunskapen idag. Som en mästare på att skjuta fram saker kom jag på att jag kan plugga på det i morgon när de andra har idrott. Jag vet... jag borde egentligen vara med nu, men jag kan säga att sjukgymnasten sa att jag inte får vara med än. En vecka till fungerar det nog att lura min lärare. Sedan börjar helvetet igen... Förresten åt jag en "tagliatellboll" också, så ingen undrar varför det är en bild på den.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback