MTV World Stage


Good afternoon. We're pleased to report that Coldplay's Tokyo Saitama Super Arena from February 2009 will be re-shown on MTV networks around the world tonight (excluding the US). Look for "MTV World Stage" in your local MTV website's listings (we've just checked ours and it's on MTV Hits at 11pm over here in the UK).
Anchorman

Jag hatar verkligen MTV's TV-tablåer. Förut när VMA visades på natten stod det inte ett skit om att det skulle sändas i deras tablåer. Jag får väl sitta och zappa till MTV några gånger under kvällen för att kolla om det sänds!

Nämen titta! Förlåt för allt jag sa, MTV. Det här stod på deras hemsida och det måste ju vara rätt? "23.00 MTV World Stage.
MTV World Stage är programmet där vi ger er världens hetaste live spelningar - som en brinnande pil genom hjärtat. MTV World Stage är ett helt nytt format där exklusiva konserter sänds på MTV samtidigt i 162 länder." DET SKA JAG SE.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback