You make me sick


Nej, nu har jag pillat så mycket med småskit som ingen ändå märker så nu känner jag för att skriva av mig lite. Förut när jag duschade stod jag och tänkte på andras bloggar. Ja, jag tänker på sånt. Men det var bara för att jag, i stort sett, har hållit på med bloggen hela dagen.

Jag stör mig på vissa bloggar. De är jättefina och bra och så, det är inte det. Men de skriver alltid "denna bild togs med Canon EOS blablabla något jättedyrt" som om de verkligen vill att vi ska bli avundsjuka. Det är inte det att jag inte gillar min kamera, jag älskar den. Men jag klarar bara inte av folk som skryter. Vill visa vad de har, har gjort, ska göra för alla. Och det är samma sak gällande andra saker. Folk som går runt och säger att de ska åka till USA eller Afrika snart. Eller att de har fått en ny dator eller vad som helst. Jag ska åka till Thailand i två veckor i februari vilket jag tycker ska bli jättekul (ja, nu fick ni veta det) men går jag runt och säger det till alla? Nej. Det är inget fel med att göra roliga saker, men måste ni säga det till alla? Man berättar sånt om någon frågar, lär er det era jävlar.


Kommentarer
Postat av: Malin

Right on! Det handlar inte om avundsjuka, utan att man blir bara så trött på alla fucking självupptagna idioter som tror att vi vill veta, trots att vi inte ens har frågat. Det är okej om man bloggar om någon framtidsplan (eftersom bloggars syfte är "JAG, JAG, JAG") men vem fan går runt och fokuserar på att klämma in det i en vardaglig konversation?



Även om man jättegärna vill dela med sig av sitt liv och sina tankar så får man i alla fall försöka kompensera det genom att fråga den andra personen om saker och ting. Screw all the self-centered bastards.



Förlåt att det här blev värsta krönikan men jag håller bara med dig ^^<3

2009-10-05 @ 03:04:31
Postat av: gösta bergman

ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLSKAAAAAR DIN BILD SOM DU HAR ÖVERST PÅ DIN BLOGG!!!! :D :D :D :D :D :D som du vet har jag en svaghet för kartor xD LOOOOVE IT LOOOOVE IT!!!

2009-10-05 @ 06:43:27
Postat av: Gösta Bergman

Thailand, vad roligt själv skulle jag hellre vilja åka till Prag :D :D :D Älskar Prag. Men jag tror att du en sådan person som gillar Thailand mer xD hahaha hahaha

2009-10-05 @ 10:53:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback