I can't feel you anymore

Kom hem från Pontus en stund sedan. Jag orkade inte ta med kameran så det blir inga bilder. Hälften av oss hade med kameror så det togs bilder varannan sekund. Fast jag tror inte så många var på mig, haha, eftersom jag satt och geekade vid datorn på omegle. Men det var uppskattat! Och jag gjorde lite annat så klart. Vi grillade! Mums. Åt. Pratade. Lyssnade på musik. Lite Håkan. Mycket Lars Winnerbäck. Sådär. Vi började spela några Coldplaylåtar men då bytte någon. Fy på det! Hanno hade Supermassive Black Hole på sin mobil med. Undra varför... inte.

På tal om Hanno. Hon hade världens finaste tröja på sig! Den var mycket finare än vad den ser ut att vara. Jag letade upp den och funderar nu på att köpa den. Som tur är går vi inte i samma klass eller så. Skulle vara lite taskigt då kanske, att köpa samma tröja? Eller jag vet inte, jag skulle inte direkt bry mig om någon gjorde så mot mig. Skulle ta det som en komplimang antagligen. Förlåt att jag skriver så korta meningar! Jag är trött. Jag borde sova. Men jag måste höra några låtar till. Det är svårt att låta bli...

 

I'm lost, crushed, cold and confused with no guiding light left inside.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback