Jesus don't love me

Jag har ingenting att göra. Det jag gör just nu är detta: Lyssnar på Håkan Hellström, Känn ingen sorg för mig Göteborg (skivan), sitter på min stol och skriver detta. För er som undrar om det angående min arm (inte för att jag tror att någon undrar men jag berättar i alla fall) så hade jag en spricka i benet och måste ha gips i tre veckor. Men som tur är går det bra att skriva på datorn och det gör inte ont. Har inte lyckats skriva för hand än dock.

Tidigare sa jag ju att jag skulle lägga ut lite gamla bilder så jag tänkte leta upp några bra nu. Eller bra och bra, sådana som jag minns. Jag satt och skrattade åt gamla bilder på Sandra och mig från Varberg förut idag. Och då blev jag glad när jag kom på att vi ska ses på fredag! Julia också! De ska sova över här. De är trots allt mina kusiner och jag har otaliga minnen med dem. Och jag tror vi alla saknar mormor och morfar lika mycket.

 

Jag kollade precis upp datumen på de här bilderna och de kommer från den nionde april 2007. Samma dag som My Chemical Romance spelade i Malmö på Gerards födelsedag! Samma dag som jag inte var där och såg dem. Så då vet jag vad jag gjorde den dagen alltså. Men jag hade det ganska bra då också måste jag säga. Gissa om jag vred mig på golvet av skratt när Sandra drog ut det där bandet ur videospelaren!

 


Kommentarer
Postat av: sara

samma dag som jag var där typ tredje raden och såg dom:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback