Magnificent + Coldplay!

 

Den här låten (videon är från konserten i somras) påminner mig bara om Coldplay numera eftersom de spelade den precis innan Coldplay kom in. Eller de spelade någon klassisk låt precis precis innan de kom. Jag vet hur den går men jag vet inte vad den heter. Den blir mer "dramatisk" mot slutet och sedan POFF så började Life in Technicolor. Världens bästa kväll.

 

I alla fall, det var inte det jag pratade om! De spelade den här låten innan konserten som sagt. Den var i stort sett den enda "vanliga" låten de spelade. De andra var bara... ljud, typ. Lite tråkigt faktiskt! Men Coldpaly vägde upp det hela (och mer därtill!) sen i alla fall.

 

Min dag har varit helt okej förresten. I morgon börjar vi med idrott. Fotboll på planen. Döda mig? Btw, jag orkar inte bry mig om att videon är för bred, hittar ingen annan bra. Ni får stå ut!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback